قدرتی ربڑ کیسے آتا ہے؟ ber کٹ ربڑ کے مضامین

سب سے پہلے ، ربڑ کے کاشتکار چھال پر ربڑ کو مستحکم کرنے کے لئے گلو لائن پر جانے کے لئے ہاتھ کا استعمال کرتے ہیں ، اور پھر آخری ٹیپنگ کے سراغ کے ساتھ چھال کو کاٹنے کے لئے ربڑ کی چھری کا استعمال کرتے ہیں ، گہرائی تقریبا 2 سے 3 سینٹی میٹر ہے ، لیٹیکس مائع چھال کے اندر دودھ کی نالی میں محفوظ ہوتی ہے۔ اگر یہ بہت گہرا ہے تو ، اس کے تنے کے اندر کی ساخت کو نقصان پہنچے گا۔ اگر یہ اتلی ہے تو ، گلو آسانی سے بہہ نہیں سکے گا اور فصل بھی ہوگی۔ کاٹنے کے بعد ، دودھ والا سفید گلو دودھ کی نالی خود اور آس پاس کے خلیوں کی سوجن کے ذریعہ مستقل طور پر نکلتا رہے گا ، اور آخر کار ربڑ کا درخت خود ٹیپنگ لائن کے نچلے آئرن پائپ کے ساتھ بہہ جاتا ہے۔ اس وقت ، ربڑ کا کسان پہلے ہی گلو بھر چکا ہے۔ کنٹینر ٹن ٹیوب کے نیچے رکھا گیا ہے اور صرف گلو جمع کرنا ہے۔ یہ ٹیپنگ میں ربڑ کے کسانوں کا پورا عمل ہے۔


آپ رات کو ربڑ کیوں کاٹنا چاہتے ہو؟

اصل وجہ فصل کی بڑی مقدار ہے۔ روشنی سنتھیشن کو انجام دینے کے لئے ربڑ کے درخت کو دن میں کافی دھوپ کی روشنی میں آنا چاہئے ، تاکہ ٹیوب میں موجود مختلف عناصر کو کیمیاوی طور پر ربڑ ہائیڈروکاربن سے بنا ربڑ مائع کو مرکزی جزو کے طور پر رد عمل میں لایا جاسکے۔ ٹیپ کرنے کا زیادہ سے زیادہ درجہ حرارت 19 ° C سے 25 ° C ہے ،


اس درجہ حرارت پر بہنے والے لیٹیکس اور خشک گلو کی مقدار نسبتا high زیادہ ہوگی ، اور وہ جگہیں جہاں ربڑ اگتا ہے ، جیسے زیشوانگبہ ، تھائی لینڈ ، انڈونیشیا ، وغیرہ بنیادی طور پر صبح 4 بجے سے اس درجہ حرارت پر پہنچ سکتے ہیں۔ صبح سویرے ، لہذا اگر درجہ حرارت بہت زیادہ ہو تو ، 27 ڈگری سینٹی گریڈ سے تجاوز کریں۔ پانی تیزی سے بخارات بن جاتا ہے ، لیٹیکس جلدی سے مضبوط ہوجاتا ہے ، گلو خارج ہونے کا وقت کم ہوتا ہے ، اور پیداوار کم ہوتی ہے۔ درجہ حرارت بہت کم ہے ، یہ ضروری نہیں کہ اچھا ہو۔ جب درجہ حرارت 18 ڈگری سینٹی گریڈ سے کم ہو تو ، لیٹیکس بہاؤ کی شرح آہستہ ہوگی ، اور ربڑ کا درخت مردہ جلد اور دیگر بیماریوں کا سبب بنے گا۔ لہذا ، صبح 4 بجے سے صبح 7 بجے تک انتخاب کرنا سب سے موزوں ہے۔ یہاں ایک اشارہ یہ بھی ملتا ہے کہ عام طور پر بارش ہوتی ہے ، درجہ حرارت بہت ٹھنڈا یا ہوا اور دیگر غیر متوقع موسم ہوتا ہے ، یعنی ٹیپنگ آپریشن بند کردیا جاتا ہے۔