ربڑ کی صنعت کو کس طرح تیار کرنا

چین کی ربڑ کی صنعت کی ترقی میں تین اہم خصوصیات ہیں: سب سے پہلے، چین ربڑ کی دنیا کا سب سے بڑا صارفین بن گیا ہے، اور ٹائیرز اور دیگر اہم مصنوعات کی پیداوار دنیا میں سب سے پہلے ہے. دوسرا، چین میں ربڑ کے وسائل کی سپلائی اور مطالبہ کے درمیان تضاد بڑھ رہا ہے. فی الحال، ہر سال سے زیادہ 50٪ ربڑ خالی ہے. حالیہ برسوں میں چین نے ہر سال 1.8 ملین ٹن ربڑ درآمد کیا ہے. یہ پیش گوئی کی جاتی ہے کہ 2020 تک، چین کی ربڑ کی کھپت دنیا کی کل ربڑ کی کھپت کی 22 فی صد سے 29 فیصد تک بڑھ جائے گا، 8 ملین ٹن سے زائد تک پہنچ جائے گی. تیسری، چین دنیا کا سب سے بڑا فضلہ ربڑ پیدا کرنے والے ملک بن گیا ہے اس میں سے ایک مسئلہ ہے جو فضلہ ربڑ کی مصنوعات کو ماحول کو اجاگر نہیں کرسکتا ہے. یہ اندازہ لگایا گیا ہے کہ 2020 تک چین میں پیدا ہونے والے فضلہ ربڑ کی مقدار 6 ملین ٹن تک پہنچ جائے گی. فضلہ ربڑ کا استعمال کس طرح کی ایک خراب حالت ہے. ربڑ کی صنعت میں ترقی کی موجودہ حیثیت ایک سرکلر معیشت کو فروغ دینا ضروری ہے.

یہ اطلاع دی جاتی ہے کہ کئی دہائیوں میں پیداوار، آپریشن اور عمل کے بعد، چین میں ربڑ کی صنعت نے آہستہ آہستہ ایک نسبتا مکمل صنعتی نظام تیار کیا ہے اور ربڑ کے وسائل کی ترقی، ربڑ کی مصنوعات (بشمول ٹائیرز، ایک ہی ذیل میں) مینوفیکچررز، ربڑ کی مصنوعات کی تقسیم، سرکلر معیشت صنعتی سلسلہ ربڑ کی مصنوعات کے استعمال، فضلہ ربڑ کی مصنوعات کی ری سائیکلنگ، اور ری سائیکلنگ (ریفریجنگنگ، دوبارہ اعلان شدہ ربڑ، پلاسٹک پاؤڈر، وغیرہ) کے استعمال میں شامل ہیں.

حالیہ برسوں میں، چین کی ربڑ صنعت میں سرکلر معیشت کی ترقی کو فروغ دینے کے لئے، چین ربڑ انڈسٹری ایسوسی ایشن نے صنعت کے پائیدار ترقی کے عمل کو تیز کرنے کے لئے مندرجہ ذیل تین پہلوؤں سے بھی شروع کیا ہے.

سب سے پہلے، ربڑ کی مصنوعات کی فیکٹری میں دوبارہ ریڈر شدہ ربڑ اور ربڑ کا پاؤڈر کی پیداوار، ترقی اور استعمال میں ایک اچھا کام؛

دوسرا، ماحول دوستی اور محفوظ ٹائر توانائی کی بچت کی ترقی؛

تیسری، ٹائر کی بحالی کے کام میں مصروف ٹائر پروڈکشن کمپنیوں کے تجربے کی بنیاد پر، وہ ریٹرنگ انڈسٹری میں داخل ہو جائیں گے اور پرانے ٹائیروں کو بحال کرنے کا ایک اچھا کام کریں گے.

چینی ربڑ کی صنعت کو تبدیل کرنے کے تصورات، مواد کو ایڈجسٹ کرنے اور مصنوعات کے ڈھانچے کے پہلوؤں سے سرکلر معیشت کی ترقی کو فروغ دینے اور استعمال شدہ ٹائر کے وسیع استعمال میں اضافہ کرنا چاہئے. ایک ہی وقت میں، یہ امید ہے کہ ریاست متعلقہ پالیسیوں اور قواعد و ضوابط کو حل کرے گا، جیسے فضلہ ٹائر کی ری سائیکلنگ کے لئے ترجیحی پالیسیوں کو تشکیل دے، کسی بھی وجہ سے استعمال شدہ ٹائر کی درآمد کو روکنے، اور "ری سائیکلنگ اور مینجمنٹ پر ضابطے" کو فروغ دینا. فضلہ ٹائروں کی "، تاکہ ربڑ کی صنعت کی پائیدار ترقی کو فروغ دینے کے لۓ.